Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Odpowiedzialność Mediasort za dostarczenie wadliwych produktów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.
W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, podlegające ochronie praw autorskich takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres Mediasort . Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.
Reklamacje należy przesyłać, po uzgodnieniu telefonicznym z działem Reklamacji +48 513 124 055, za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS, bez pobrania . Mediasort nie odbiera przesyłek pobraniowych.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wymienionych procedur pokrywa Klient.
Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym Mediasort objęte są gwarancją. Część produktów objęta jest naszą gwarancją Mediasort (gwarancja udzielana jest na podstawie oryginału faktury sprzedaży), pozostałe objęte są gwarancją producenta. Długość i rodzaj gwarancji podajemy przy w opisie towaru.
Jednocześnie informujemy, że każdy towar poddany jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne.
Postępowanie reklamacyjne w przypadku sprzedaży dokonywanej drogą elektroniczną odbywa się w sposób przewidziany dla sprzedaży tradycyjnej, nie dokonywanej za pośrednictwem witryny WWW.
Informacja o warunkach i trybie zwrotu zużytych akumulatorów
W przypadku niedostarczenia przez klienta zużytego akumulatora w terminie 30 dni od daty sprzedaży nowego akumulatora, sprzedawca detaliczny nie ma obowiązku zwrotu opłaty depozytowej i księguje ją po stronie swoich przychodów.
Ilość odsyłanych do dystrybutora zużytych akumulatorów nie może być jednak większa od ilości nowych akumulatorów Sznajder, Nordstar, MW Power, HPG, Vipow zakupionych przez sprzedawcę detalicznego u oficjalnego dystrybutora.