Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
PolskiAngielski

Kategorie

Punkty sprzedaży

Systemy płatności

  • Dotpay
  • PayPal

Promocje

Transformator jednofazowy STM / 230/24V / 250VA Breve

Transformator jednofazowy STM / 230/24V / 250VA Breve155,11 zł150,45 zł brutto122,32 zł netto

Transformator jednofazowy TMM / 400/230V / 200VA Breve

Transformator jednofazowy TMM / 400/230V / 200VA Breve151,96 zł147,40 zł brutto119,84 zł netto

Transformator trójfazowy T3M / 3*400/3*230V / 4000VA Breve

Transformator trójfazowy T3M / 3*400/3*230V / 4000VA Breve2 372,42 zł2 301,25 zł brutto1 870,93 zł netto

Transformator obudowany PFM / 230/230V / 1601VA Breve

Transformator obudowany PFM / 230/230V / 1601VA Breve1 881,81 zł1 825,36 zł brutto1 484,03 zł netto

Transformator na szynę PSS / 230/24V / 100VA Breve

Transformator na szynę PSS / 230/24V / 100VA Breve217,74 zł211,21 zł brutto171,71 zł netto

Oprawa uliczna ALFA 2M LAURA 120 T 120W

Oprawa uliczna ALFA 2M LAURA 120 T 120W2 656,80 zł2 258,28 zł brutto1 836,00 zł netto

Bestsellery

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Ładowanie akumulatora

Data dodania: 02-01-2019 Przed przystąpieniem do ładowania akumulatora należy założyć okulary ochronne, odpowiednią odzież i gumowe rękawice. Ładowanie  akumulatora powinno odbywać się w pomieszczeniu z dużą cyrkulacją powietrza.  
 

Należy pamiętać, żeby:
  • nie używać otwartego ognia - stwarza  to niebezpieczeństwo eksplozji.
  • nie  ładować akumulatora, jeśli jego temperatura jest poniżej 3°C, ponieważ elektrolit może być zamarznięty.
  • unikać zwarć posługując się metalowymi narzędziami.
Ładowanie akumulatora zamontowanego w pojeździe nie jest zalecane.

Przy ładowaniu akumulatora należy postępować według zasad podanych przez producenta prostowników lub zastosować się do niżej podanych zasad :
  1. Wymontować akumulator zdejmując  jako pierwszą  klemę z bieguna ujemnego, a następnie klemę z bieguna dodatniego;
  2. Oczyścić i odkręcić korki, sprawdzić poziom elektrolitu (zalecany poziom elektrolitu to 15-20mm nad   krawędzią  płyt ) - w przypadku braków uzupełnić  wodą destylowaną lub demineralizowaną. Wyrównywanie poziomu elektrolitu  nie dotyczy akumulatorów z korkami niewymiennymi (akumulator zamknięty);
  3. Połączyć przewód plusowy (kolor czerwony) prostownika z biegunem "+", przewód minusowy z biegunem " - ".
  4. Akumulator należy ładować stałym napięciem (16,0 ± 0,1) V z ograniczeniem maksymalnego prądu ładowania do 0,1 C20  (pojemności nominalnej akumulatora).
  5. Czas ładowania akumulatora w zależności od stopnia wyładowania powinien wynosić od 16 do 24 godzin.  Ładowanie należy kontynuować do uzyskania stałej gęstości elektrolitu ( 1,28   ± 0,02-0,01  g/cm3  ) lub stałego napięcia na końcówkach  akumulatora, przy  włączonym prądzie ładowania. Unikać  przeładowania.
  6. Przerwać ładowanie, jeżeli akumulator zaczyna nadmiernie gazować (gazowanie jest zjawiskiem normalnym na ostatnich etapach ładowania) lub jeśli temperatura akumulatora przekroczy 50°C.

Przejdź do strony głównej
  • A2
  • Alfa
  • Allen Bradley
  • Arima
  • AUO
  • Breve
  • CEL-MAR
  • Dell
  • Ducati Energia
  • Dunkermotoren
  • Eltraf
  • Ergonica
  • Eura Drives
  • Hitachi
  • KSS
  • Kyocera
  • LTC
  • Mean Well
  • Mikster
  • NEC
  • Nord Star
  • Omron
  • Philips
  • Sharp
  • Siemens
  • Stef-Pol
  • Sznajder
  • Vipow
  • Volt Polska
  • VTdrive
  • Waldmann
Wszystkie prawa zastrzeżone MEDIASORT 2019